Cumartesi, Ekim 11, 2008

çekimlerden sonra


kemal-gülşah-kutay-neval-nesrin








yalçın ve betül de vardı o çekimlerde ama bu fotoğraflar çekimler bittikten hemen sonraki rahatlamanın verdiği delilikle çekilmişti.o zaman onlar gitmişlerdi. çok oldu ama.
ve ben hala bi'site yapamadım. olmadı yani. yaptığım şeyler artık eskidi. heyecanım kalmıyo hemen. annemle yeni şeyler yapıyoruz ama daha iki tane bitirebildik. en azında 8-10 tane daha bişey dikmek istiyoruz. bi'işin başına oturamıyoruz, zamanım yok gibi. televizyonun karşısında uyku çağırırken zamanım var bi'tek gibi. sonra uyuyorum hemen zaten. kılımı kıpırdatamıyorum gibi. dizlerim de ağrıyor, kesin romatizmam var. zaten süper şeyler dikmek için iştahımı arttıracak sıcak bi'yuvamız da yok (romatizmalarım da ondan var) atölyemiz olunca olucak ama bak görürsün. hep bi'düğün var onların yerine hep bi'kına gecesi var. mesela annemler beni evde bekliyorlar şuanda. neden; çünkü dayımın kızı evlenecek. gitmeliyim. kesin gitmeliyim, benimkine gelinmezse nasıl hissederim? önemliymiş bu günler,gülşah da demişti gelenleri gördüğümde çok sevindim diye. hep bi'mazeret diyorum ya. ben de inadına karşı bi'mazeret buluyorum hemen. mesela seda mankenim olucak. çünkü o kızıl renkli ve kıvırcık saçlı, çok güzel fiziği var, çok akıllı. çok akıllı olduğu fotoğraflardan bile belli olur diye onu seçtim ahaha. güşşah artık mankenim olmaktan yoruldu sanırım, söylemeye korkuyorum. herşeyini bi'yoluna koysun o zaman söylerim. zaten işten çıktı, zaten balayına gidemediler, zaten ona ikeadaki herşeyi almak istiyorum. bi'dakka herşeyi bırak en büyük zaten websitem yok, tasarımlar yok. sedaya da tirbüşon almak istiyorum, alıcam ama kimse almasın sakın. ya sanki muhabbet ediyorum senle blog...

Hiç yorum yok: