Cuma, Şubat 10, 2006

Kırmızı Başlıklı Kız

-eee şeyy ben birşey diyebilir miyim?
-tabii...
-burdan çok sevgili kuzenim esin-ciğime selam söylüyorum, el de sallayabilir miyim?
-evet tabii ama yayınımız bitmek üzere biraz çabuk olursak tek tek isim vermeden...
-ıııı tamam onu çok seviyorum, çok özledim, ayrıca çok saygıdeğer aileme, akrabalarıma, çocukluk arkadaşım aslı şeyma-ya(evden kaçmadıysa) nesrin-e, semoşçuğuma, arkadaşlarıma, beni sevennn...
-hanfendi yayın diyoruz, keselim diyoruz, herkese selam deyin olsun bitsin, lütfen
-bi saniye hazır beni görüyorlarken, g.s.f 'ye, hocalarıma, ismini sayamadığım herkese, lütfen kırılmasınlar, program bitiyormuş...
-evet bir programın daha sonuna geldik sayın seyirciler... haftayaa tekraa...
-ayrıca pardon çok kısa, blog arkadaşlarıma, beni takip edenlere ahaha, saygılar sunuyorum, gizli kalmış kahramanlara, iyilere, yetim hakkı yemeyenlere, tüm italyanlara(oraya gidicem yaa o bakımdan yolunu yapıyorum) italyanca bilenlere, bütün vosvoslara, vespalara, kara kediye, daha kime? sana bana, voleybol severlere, takımdaki arkadaşlarıma falan...
-arkadaşlar kestiiiik, haspinallah...
-bir de benim kırmızı bir montum oldu başlığı da var, annem yaptı onu da, eskiden benim- ilkokula giderken- kırmızı başlıklı bir montum vardı aynen şimdi olduğu gibi. kırmızı başlıklı kız derlerdi bana. şimdi de derler mi acaba? hazır burdayken diyecek olanlara da selam yolluyorum...
-...?
- ne? bitti mi? yayında değil miyiz? aşkolsun...yaa bırak kolumu kardeşim, kime diyorum, heyy, sen benim kim olduğumu biliyor musun?

Hiç yorum yok: