Pazar, Şubat 12, 2006

Bugün

cihangir-deydik. Nesrin ve zeynep-le. Onlar bambiye gittiler yemek yemeğe, ben de sonradan yanlarına gittim çünkü benim karnım tok ve sırtım da pekti. Aslında yerdim orda şöyleeee bir kaşarlı dürüm, efendime söyliiiyim kumru, ne biliiiyim dilli kaşarlı... Ama aç gözlülük olurdu. Bambiye doğru çıkarken, yokuşun hemen dibinde bir bambinin daha açıldığını gördüm. Daha çıkamadan bir solukta o dik yokuşu, ayağıma servis, görülmüş şey değil. Böyle bir üreme karşısında 'çok hızlısınız' diyebildim sadece(içimden)
Böylelikle birbirimize daha yakın olduk. Yakında kapımızın önünde açarlarsa şaşırmam. Bir de verdikleri karikatürlü haritalarda (takvim aynı zamanda) bizim evi de görebiliyorum. Ne kadar yol aldığımı eve gelip baktığım takvimden(haritadan) hesaplıyorum, adımlarımı sayıyorum ki kaç tane atmışım, bunlar önemli şeyler...

Aslında bugün hava soğuktu ama yine de güzeldi. Çok eğlendim. Nesrin de benim fotoğraflarımı çekti. Ben de onun fotoğraflarını çektim, zeynep-i de çektik. Sonra ben eve geldiğimde bilgisayar başında fotoğrafları düzenlerken de çok eğlendim. Bu yukardaki de onlardan bir tanesi.
Bunlardan ayrı olarak ise şöyle birşey var, okullar açılıyor pazartesi. 'Napıcam? son sene aman allahım, ne olucam sonra? nerdeyim, ben kimim?' gibi anlamsız heyecanlar da başlamış bulunmaktadır bünyemde. Söylemeden edemeyeceğim!

9 yorum:

Mert dedi ki...

ahah sen bambiyi cok seviyordun di mi, hatirladim simdi, sana daha yakin olmus sevindim adina :) Bende burada ozluyorum.

Okul bitince ne olcam hissi bende de var iste master yaparak erteliyorsun o hissi cok guzel :)

tahin dedi ki...

Gunes ne guzel...

Unknown dedi ki...

Elbet bizde bir baltaya sap,kulp vede aksesuarla başlayıp hayatın dikenli vede engebeli ovalarını aşıp amann ne diyorum yaa...Ayakkabı da boyayamayız artık heuhehue:-)

Unknown dedi ki...

ya sahi pazartesi okul açılıyor ben sen pek göremesemde galiba sizin bölümden mezun edecekler beni:-)))yada bizim bölümden kovacaklar.Penim ploguda fisuldamıs uşagın piri havvaya ama heç yorum yazmamış:-P

neval dedi ki...

uşağın biri dediğin ben oluyorum galiba ahaahh:) okulda görüşürüz canım, bu sene daha sık gelicem okula...insallah tabi:) hatta yarın okuldayım, bölümde bekle beni kapıda:)

neval dedi ki...

mertbuyur: evet seviyorum bambiyi, tadından yenmiyo artık düşün:)
ben de mi master yapsam hıımm ama yuhh yaaa bunu daha fazla çekemem herhalde, artık işimin kadını olmak istiyorum ahaah.
tahin: güneş güzeldi evet son anda yakalandı, zaten o fotodan sonra da yoktu kendileri.

blues dedi ki...

nebişcim başaracağını biliyorum çok klişe oldu ama
sen yaparsın :):)
bak keyfine
çocukluğumun stilisti

silenzio dedi ki...

1) o palto ve giydiğin pantolunsu şey çok şık duruyor, bunu herkese söölemem

2)o dilli kaşarlıyı ben de çok severdim, lakin içinde cidden hayvanın dili varmış, bunu öğrendikten sonra bi daha yiyemedim, dil de yenmez yahu..

Asuman Unsal dedi ki...

ben yorum yapmadım diye yazmıyor muşsun, al yasdım hadi bakalım neval hanım ne var?
züperkahramanlar fonundan mesai ücretin banka hesabına yatırıldı, emeğinin karşılığını aldın, ama artık yazmalısın yeni görevin bu.