Pazartesi, Kasım 10, 2008

buzparmak

hayça overlok makinesi için para biriktirmiş. deli bu kız. bi gün bu enerjisi yüzünden bütün moda atölyeleri onun olacak. sen mi büyüksün o mu büyük histanbul, hissizistanbul?
ben bütün haftasonu çalıştım diyebilirim. sadece dün akşam alihsanla tünele kadar yürüdük, o kadar sıkılmıştım ki, iyi geldi. sarmaşıklar büyümüştü, taksim ise degradesini hep koruyordu. kalabalıktan sakinliğe, tünele... insanlara mağazalara saf saf baktım,nefes aldım sevdiceğimle. derken tünelin ordaki maviJeans mağazasını gördüm, nası güzel içi! hiç dikkat etmemiştim daha önce. tam atölye olmalık. alt katına modeller. üste merdiven çıkıyor, sesleri geliyor annemlerin. yukarısı merak edilen yer hep gelenler tarafından. sanki ev. atölyev. evet atölyev...
parmak uçlarım üşüyor çok fena, ayaklarımı ellerimin arasına alıp ısıtmak istiyorum



Hiç yorum yok: