Cuma, Mayıs 09, 2008

ileride


yapmak istediğim şeyler arasında annemle birlikte şöyle bir atölyede süper şeyler dikip, süper mutlu olmak, süper yaratıcı olup, süper huzurlu olmak var. ışığın böyle süper vurması lazım ama atölyemize...köpeğim de olsun. annem de sever zaten. sevdiğimiz herkes olsun. gelsinler ellerine bi gömlek verelim söksünler yanlış yerini, çay içsinler o sırada, kahve de olur. kuşlar bi ötsün bi ötsün ki, ötsün işte. yapıcam ulan bunu istanbul, sen mi büyüksün ben mi göreceğiz ahaha.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yanda bi oda var, orda da ben çalışmak istiyorum eğer gürültü yapmayacaksanız :)

gaia dedi ki...

müzik ve kahkaha sesleri ile sohbet seslerini -bazen biraz yüksek perdeden olabilir- gürültüden saymazsanız sanırım ben sizin için bir şeyler ayarlayabilirim ihsan bey, içerde tanıdıklarım var da:))

Asuman Unsal dedi ki...

bana da hamilinden kart versen ya

gayammmm

Ayca dedi ki...

ya ben cay icmem ama, o yandaki bisikletime biner giderim sonra