Salı, Eylül 05, 2006

ay lav yu tazegelin


'Yakala beni diye kaçtı gitti önümden
Bana el sallarken bağırıyordu "neval'e selam söyle"
Nasıl yakalamışım ben de bilmiyorum.
Çok öptüm.
tazegelinela'

Biraz önce
baktım, mail gelmiş. Şu yukardaki. Çok sevindim, acayip sevindim. Benim masamda duran ufaklık 53ümün aynısı büyümüşte geziyor, bi'de bana selamlar söylüyor. Kafamı çevirdim odasının içinde mi diye bakmak için, ordaydı. Belki bu gezen annesidir dedim. Rastlantılar, ah rastlantılar, sizi seviyorum. Çok saol tazegelin, kına gecene gelemiyorum. Bana kına yollar mısın? Sol elime de yakıcam, evet sol elime nokta

1 yorum:

Adsız dedi ki...

taman sol elin için hazır bil kınanı.
yarın parçalı ay tutulacakmış, ondan benim bugün bööle paramparça durumum. ayy işte gerginlik falan. hepsi gırla....