Cumartesi, Mart 18, 2006

sorubir

Dün Eminönü-ne gittim ben ve herzaman olduğu gibi herşeyi birbirine karıştırdım. Daha doğrusu önüm arkam sağım solum neresi farkına varamıyorum o kalabalığa girdiğimde. Nesrin oraların kurdu ve leb demeden derler yaa hani:
-neso hani kumaş varya ince ...
-tülbent
-heh işte diyodum ki o nerd...
-gel benle

Ama o benle gelemedi çünkü çok hastaydı, soğuk algınlığı... Ben de yalnız gittim. Evden çıkarken içimde bir korku vardı, sanki hiç görmediğim bir yere gidiyormuşum gibi. Son zamanlarda zaten ben hep yalnızdım. Okula yalnız gittim hep. Sabah 'hadi çık meydana geldim ben' diyen çağrıları olmadan Nesrin-in. Hatta evde bile yalnız kaldım annem yoktu çünkü, ablamlar da çalışıyordu. Yalnız kahvaltı ettim, yemeğimi kendim hazırladım, ekmeğimi böldüm de yedim. Akşam kursa giderken Odakuleye yalnız yürüdüm ben o yağmurda taşlara takıla takıla. Yürürken de yine pişman oldum 'keşke tramvaya binseydim' diye ve yine yalnızdım.

Dün eminönüne gittim ben ve herzaman olduğu gibi herşeyi bibirine karıştırdım. İçimden bi ses: ' heh ne alıcaktım keçe evet keçe, burdan gidicem, pardon bi saniye, özür dilerim, off çok kalabalık, keşke daha erken çıksaydım, ahh şu süpermiş, ne lazımdı başka yaa, buraya kadar gelmişken, neyse...'
-şeyy meraba burdan böyle düz gidicem di mi mercan'a gitmek için?
-evet düz git sağa dön ordan yol seni zaten sonra sola döndürücek.

Evet alacaklarımı aldım. Hatta diploma projesine başladık. 5 ya da 6 tane giysi yapıcaz. Sonra defilemiz olucak, yıl sonunda yani. Aynı zamanda geçen hafta bahsettiler bazı sergi projeleri varmış. Bir de siz şimdiden kendinize defileniz için mankenlerinizi bulun diyorlar. Sonradan sıkışmasınmış. Ben de deliler gibi 1.70 den biraz daha fazla ( 1.75 olsa süper hatta) çok zayıf olmayan, uzun saçlı, fiziği düzgün keşfedilememiş, şimdillik manken denilebilecek kızlar arıyorum. Arkadaşlarımdan bazılarına söyledim. Ama yeterli değil. Eğer bana yardımcı olmak isterseniz bayanlar; bir boy bir portre fotoğrafınızı, cvnizi, yanında kendinizi az da olsa tanımama yardımcı olacak bir testle birlikte (sorular sizin ya da başkası tarafından hazırlanmış hiiiçç farketmez) hatta ben hazırliyim :

soru bir: en sevdiğin yemekler
iki: uğurlu rengin
üç: kızın\oğlun olsa adını ne koyardın?
dört: ıssız bi adaya düşşen yanına neler alırdın (üç şey seçme hakkın var)
beş: elinde bi sihirli değnek olsa bu kötü dünyamızda neleri değiştirmek\düzeltmek isterdin?
altı: anket sahibi hakkında ne düşünüyorsunuz?

(sorular çoğaltılabilir) benim e-mail adresime postalamanız rica olunur. hem belki bakarsınız ünlü olursunuz benden söylemsi...

ücret mi ? onu defileden sonra konuşalım canım...

6 yorum:

Gøkberk dedi ki...

Kız yüreyecek podyumda ne bu ahiret sorgusu gib? Güzellik yarışması yapıyorsanız Hıncal Bey jüri görevine gelmezse ben gelebilirim, ücret filan da istemem.

Adsız dedi ki...

yalaannnnn, inanma ve garip gurup sorularla milletin kafasini karistirma ortalikta, en fazla bolumun los koridorlarinda sergiliycen o isleri onu da ben giyerim senin için, akademik komune bulanmis bu adamlar hayal aleminde gezip kendilerinin de inandiği zirvalar uretiyolar, aciiii ama gerçek ;)

neval dedi ki...

anonymous sen inandın galiba zamanında, saol uyarıların için:)

Mert dedi ki...

en sevdigi aktoru de ekle ankete nevaal

neval dedi ki...

+ mtv de bir klipte oynamış olmalı ve madonna kadar iyi dansedebilmeli, özel hayatını kameralar karşısında yaşamalı ve böylelikle televolecileri defile günü okulun loş koridorlarına toplamayı başarabilmeli ve bununla da yetinmeyip frikik vermeli. sonra da bu frikikle ilgili yapılan röportajlara:
- iş kazası!!
deyip geçmeli ve üçnoktaaa

KM dedi ki...

soru 7 : SAF MISINIZ???
sanıyorum sadece 1 kişi cevaplayabilecek bu sorumu:):):)